-
Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε και να ζητήσει την αντικατάσταση του σε κάθε περίπτωση πώλησης λανθασμένου προϊόντος ή προϊόντος κακής ή και ελαττωματικής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του FASHIOLADY ή και σε περίπτωση που έχει αλλάξει γνώμη.
Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης αφού έχει παραλάβει το προϊόν, πρέπει να το επιστρέψει εντός (30) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. ΠΡΟΣΟΧΗ: σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές και στη συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς.
Για λόγους υγιεινής, το δικαίωμα επιστροφής δεν περιλαβάνει εσώρουχα, σουτιέν, σλιπ, μαγιό, κολάν, καλσόν, κορμάκια και σκουλαρίκια καθώς και τα προιόντα προσφοράς και OUTLET.
Αρχικά θα πρέπει να μας στείλετε e-mail στην δ/ση info(papaki)fashionlady.gr ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 215 215 9599 Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00 και να μας ενημερώσετε για την επιστροφή - αλλαγή στην οποία θέλετε να προβείτε.
Έπειτα καλέστε την εταιρεία courier που σας παρέδωσε τη παραγγελία σας: ELTA COURIER τηλ 8011183000 ή την ΑΙΟΛΟΣ COURIER τηλ. 210-5220039 με χρέωση παραλήπτη (δηλ. δική μας) ώστε η χρέωση να γίνει με το δικό μας μειωμένο τιμολόγιο.
Όταν λάβουμε την επιστροφή σας θα σας αποστείλουμε την νέα σας παραγγελία. Το κόστος αυτής της διαδικασίας (επιστροφή-αποστολή-αντικαταβολή) είναι 7.00€.
Θα σας παρακαλούσαμε να μην χρησιμοποιήσετε μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας.
Τα προς επιστροφή εμπορεύματα θα πρέπει να αποστέλλονται στην διεύθυνση:
ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ 9-ΜΕΓΑΡΑ - Τ.Κ 19100 –ΤΗΛ 215 215 9599
Τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή-αλλαγή των προϊόντων βαρύνουν τον πελάτη.
Ο πελάτης έχει πάντα την απόλυτη ευθύνη της αποστολής του προϊόντος στη διεύθυνσή μας καθώς το FASHIOΝLADY ως παραλήπτης δεν είναι δυνατό να κάνει αναζήτηση του πακέτου σας.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληρεί κάποια από τις απαιτήσεις ή γίνει για οποιονδήποτε άλλο λόγο εκτός των παραπάνω, το FASHIOΝLADY μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
ΠΙΣΤΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Σχετικά με την πίστωση της αξίας των επιστρεφόμενων ειδών υπάρχουν οι εξής επιλογές:
Πίστωση: Πίστωση στο λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ίση με την αξία του προϊόντος που επιστρέψατε με σκοπό να την χρησιμοποιήσετε για επόμενη αγορά ή αλλαγή. Η πίστωση ενεργοποιείται από τη στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή σας και ενημερώνεστε τηλεφωνικά ή με email, από το τμήμα επιστροφών μας.
Επιστροφή χρημάτων: Επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται σε διάστημα 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας στην χρεωστική/πιστωτική κάρτα με την οποία κάνατε την πληρωμή ή στον λογαριασμό PayPal από τον οποίο έγινε η πληρωμή ή στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εάν κατά την αγορά επιλέξατε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Ωστόσο, η επιστροφή χρημάτων μπορεί να καθυστερήσει εάν δεν λάβουμε τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.
Επιστροφές -Αλλαγές για ΚΥΠΡΟ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός προθεσμίας 30 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα.
Επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν είναι στην αρχική του συσκευασία και σε άριστη κατάσταση και συνοδεύεται από το καρτελάκι της κατασκευάστριας εταιρείας όπως επίσης και με τα συνοδευτικά έγγραφα.
Για να γίνει αλλαγή θα πρέπει να μας στείλετε e-mail στην δ/ση info(papaki)fashionlady.gr ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο +0030 215 215 9599 Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00 και να μας ενημερώσετε για την επιστροφή - αλλαγή στην οποία θέλετε να προβείτε.
Μας επιστρέφετε το προιόν με δικά σας έξοδα και μόλις το παραλάβουμε θα σας αποσταλεί η αλλαγή σας. Η νέα αποστολή κοστίζει 5.00 ευρώ 5-7 ημέρες(saver) και 10.00 ευρώ 2-4 ημέρες (express) τα οποία και πρέπει να προκαταβάλετε με τραπεζική κατάθεση ή με PAYPAL.
Αν μαζί με την αλλαγή σας κάνετε νέα παραγγελία αξίας 100.00 ευρώ δεν θα επιβαρυνθείτε καθόλου με έξοδα αποστολής.
Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων θα σας επιστραφεί το χρηματικό ποσό που αφορά στην αξία του εμπορεύματος και όχι πιθανά έξοδα μεταφοράς ή τραπεζικών εξόδων κλπ