Οροι Χρήσης, τους οποίους θα καλείται να αποδεχτεί ο καταναλωτής στο πλαίσιο διενέργειας συναλλαγών από απόσταση (ενδεικτικά: Νόμος 2251/1994 περί Προστασίας Καταναλωτών, όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει).
1. Παρεχόμενες υπηρεσίες διαδικτυακού τόπου
1.1. Ο παρών διαδικτυακός τόπος έχει δημιουργηθεί από τον ΑΝΑΣΤΑΣΟΒΙΤΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟ. Το κατάστημα FASHIONLADY.GR, εφεξής η "Εταιρία") προκειμένου να παράσχει άμεση ενημέρωση για τα παραγόμενα προϊόντα της, δίνοντας την δυνατότητα για την πραγματοποίηση εξ αποστάσεως διαδικτυακή παραγγελία τους καθώς και διαδραστική επικοινωνία των επισκεπτών με την Εταιρία, μέσα από τον σχολιασμό και την εκδήλωση της προτίμησής τους σε συγκεκριμένα είδη, αξιοποιώντας εφαρμογές υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης. Οι παρόντες όροι λειτουργίας και χρήσης της ιστοσελίδας αποτελούν δεσμευτικούς εταιρικούς κανόνες, τους οποίους τηρεί και επιβάλλει η Εταιρία κατά την παροχή των παρακάτω υπηρεσιών κοινωνίας της πληροφορίας στους χρήστες. Οι παρόντες όροι είναι απολύτως συμβατοί με το ισχύον ευρωπαϊκό και ελληνικό δίκαιο και η μη συμμόρφωση των χρηστών της ιστοσελίδας ή και τρίτων προσώπων προς αυτούς συνεπάγεται την άρση πάσης ευθύνης της Εταιρίας σε σχέση με τυχόν θιγόμενα φυσικά ή νομικά πρόσωπα, ενώ οι χρήστες αναγνωρίζουν το δικαίωμα της εταιρίας να μεταβάλλει διατάξεις των παρόντων όρων, στο μέτρο που δεν αφορούν δεσμευτικές νομικά υποχρεώσεις του και χωρίς να επηρεάζονται τετελεσμένες καταστάσεις. Ο χρήστης που επισκέπτεται τον διαδικτυακό τόπο αναγνωρίζει ότι διάβασε τους παρόντες όρους, συμφωνεί με αυτούς και αναλαμβάνει την υποχρέωση τήρησής τους, τόσο στο πλαίσιο της σύμβασης που καταρτίζεται με την αποδοχή τους, όσο και στο πλαίσιο της γενικής υποχρέωσής του για τήρηση της νομοθεσίας.
1.2. Πρόσβαση, περιήγηση και αλληλεπίδραση στο διαδικτυακό τόπο
1.2.1. Στον επισκέπτη του διαδικτυακού τόπου παρέχεται ένα μη αποκλειστικό, αμεταβίβαστο, προσωπικό, περιορισμένο δικαίωμα πρόσβασης, χρήσης και περιήγησης στις ιστοσελίδες μας και στο δημοσιευμένο περιεχόμενό τους. Το δικαίωμα πρόσβασης δεν αφορά την είσοδο σε πτυχές των ιστοσελίδων που καλύπτονται από το απόρρητο των επικοινωνιών, όπως ο πηγαίος κώδικας και γενικά σε κάθε δεδομένο του διαδικτυακού τόπου το οποίο δεν είναι προσβάσιμο με την συνήθη διαδικασια πλοήγησης (browsing). Αυτή η άδεια δεν αποτελεί μεταβίβαση τίτλου του διαδικτυακού τόπου και των συστατικών του στοιχείων και επιβάλλει την τήρηση των παρόντων όρων χρήσης, ιδίως των δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας της εταιρίας. Η άδεια δεν περιλαμβάνει δέσμευση της εταιρίας όσον αφορά την ορθή χρήση των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης που ανήκουν σε άλλες εταιρίες και εφαρμογές τους βρίσκονται αναρτημένες στον διαδικτυακό τόπο.
1.2.2. Ο επισκέπτης του διαδικτυακού τόπου έχει την δυνατότητα, στα τεχνικώς επιτρεπόμενα πεδία, να παρέμβει, εκφράζοντας τη γνώμη του για αναρτημένα στοιχεία, μέσω της εφαρμογής "Like"/ "Moυ αρέσει" που παρέχεται για τους χρήστες που διαθέτουν λογαριασμό στην υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης "facebook". Η λειτουργία της εν λόγω εφαρμογής, η οποία συνεπάγεται μεταξύ άλλων και παρουσίαση επισήμανσης στο προφίλ του χρήστη στο "facebook" ότι δήλωσε "Like" στον διαδικτυακό τόπο της Εταιρίας, διέπεται αποκλειστικά από τους όρους χρήσης της εν λόγω υπηρεσίας κοινωνικής δικτύωσης οι οποίοι βρίσκονται πέραν της σφαίρας ευθύνης της εταιρίας.
1.2.3. Ο επισκέπτης του διαδικτυακού τόπου που διαθέτει λογαριασμούς σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης έχει τη δυνατότητα να μοιραστεί αναρτημένα στοιχεία, μέσω των εφαρμογών διαμοίρασης ("share"). Επίσης έχει τη δυνατότητα να αποστείλει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να μεταφέρει σχετικά στοιχεία σε υπηρεσίες διαδικτυακής ανταλλαγής μηνυμάτων ("messenger services"), μέσω των αυτοματοποιημένων εφαρμογών που βρίσκονται προσαρμοσμένες στις αντίστοιχες αναρτήσεις. Η λειτουργία της εν λόγω εφαρμογής διέπεται αποκλειστικά από τους όρους χρήσης των αντίστοιχων υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης οι οποίοι βρίσκονται πέραν της σφαίρας ευθύνης της εταιρίας.
1.2.4. O επισκέπτης του διαδικτυακού τόπου έχει τη δυνατότητα υποβάλλοντας τα στοιχεία του ονόματος, της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και της ηλικίας του να λαμβάνει ενημερωτικά μηνύματα (newsletter) της Εταιρίας στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο. Εφόσον παύσει να ενδιαφέρεται για την λήψη των ενημερωτικών μηνυμάτων, του δίνεται η δυνατότητα να δηλώσει την επιθυμία του για παύση της αποστολής τους.
1.2.5. Ο επισκέπτης του διαδικτυακού τόπου έχει τη δυνατότητα να εγγραφεί στο συναθροιστή αναρτήσεων (RSS feed) και να λαμβάνει σχετικές ενημερώσεις για τις νέες αναρτήσεις της ιστοσελίδας. Εφόσον παύσει να ενδιαφέρεται για την λήψη των αναρτήσεων, του δίνεται η δυνατότητα να δηλώσει την επιθυμία του για διαγραφή από το συναθροιστή.
1.2.6. Ο επισκέπτης του διαδικτυακού τόπου έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει μέρος σε διαδικτυακούς διαγωνισμούς που διεξάγονται μέσω του διαδικτυακού τόπου, τηρώντας τους επί μέρους όρους συμμετοχής και διεξαγωγής του εκάστοτε διαγωνισμού.
1.3. Παραγγελία προϊόντων – υπηρεσία ηλεκτρονικού καταστήματος
1.3.1. Ο επισκέπτης του διαδικτυακού τόπου εφόσον διαθέτει δικαιοπρακτική ικανότητα σύμφωνα με τους ορισμούς του Ελληνικού Αστικού Κώδικα έχει τη δυνατότητα να παραγγείλει τα διατιθέμενα προς πώληση εξ αποστάσεως προϊόντα που παρουσιάζονται στο διαδικτυακό τόπο, σύμφωνα με τους όρους και την διαδικασία παραγγελίας που έχει αναπτυχθεί στις επιμέρους ιστοσελίδες.
1.4. Επικοινωνία με την εταιρία
1.4.1. Ο επισκέπτης του διαδικτυακού τόπου έχει τη δυνατότητα να απευθυνθεί στην εταιρία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ακολουθώντας την σχετική εφαρμογή που είναι προσαρμοσμένη στην ιστοσελίδα "Επικοινωνία", συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα αποστολής μηνύματος.
1.5. Φορέας παροχής υπηρεσιών κοινωνίας της πληροφορίας
1.5.1. Η Εταιρεία είναι Φορέας παροχής των υπηρεσιών κοινωνίας της πληροφορίας που παρέχονται δια του Ονόματος Χώρου Διαδικτύου και της ιστοσελίδας fashionlady.gr κατά την έννοια που οι όροι αυτοί προσδιορίζονται από το π.δ. 131/2003 ("Προσαρμογή στην Οδηγία 2000/31 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με ορισμένες νομικές πτυχές των υπηρεσιών κοινωνίας της πληροφορίας, ιδίως του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην εσωτερική αγορά (Οδηγία για το ηλεκτρονικό εμπόριο)", ΦΕΚ 116/Α/16.5.2003). Η ιδιότητα αυτή ισχύει με την επιφύλαξη των όρων χρήσης άλλων Φορέων παροχής υπηρεσιών κοινωνίας της πληροφορίας, όπωςοι εφαρμογές υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούνται από τον Διαδικτυακό Τόπο, οι οποίες διέπονται από τους αντίστοιχους όρους χρήσης των εταιριών αυτών.
1.5.2. Ως προς το περιεχόμενο που επηρεάζουν οι χρήστες του Διαδικτυακού τόπου, χρησιμοποιώντας εφαρμογές άλλων εταιριών (όπως η εφαρμογή "Like/Μου αρέσει" της facebook.com), ο Φορέας δεν φέρει ευθύνη γενικής και προληπτικής επιτήρησης, επειδή δεν αποτελεί την αφετηρία της μετάδοσης, δεν επιλέγει τον αποδέκτη και δεν επιλέγει ούτε τροποποιεί τις παρεχόμενες πληροφορίες και δεν υπέχει γενική υποχρέωση ελέγχου των υπηρεσιών που μεταδίδει ή αποθηκεύει, ούτε γενική υποχρέωση δραστήριας αναζήτησης γεγονότων ή περιστάσεων περί τυχόν παράνομων δραστηριοτήτων. Ο Φορέας έχει συγκροτήσει συγκεκριμένες διαδικασίες για την καταγγελία παράνομων ενεργειών που θα μπορούσαν να τελεστούν μέσω της ιστοσελίδας (πνευματικής ιδιοκτησίας, προσωπικών δεδομένων, προβλητικού περιεχομένου) και δεσμεύεται να τηρήσει απαρέγκλιτα αυτές τις διαδικασίες, μεριμνώντας για την συμμόρφωση της ιστοσελίδας με την κείμενη νομοθεσία.
1.5.3. Στο πλαίσιο της υποχρέωσης παροχής γενικών πληροφοριών, κατά το άρθρο 4 του π.δ. 131/2003, ο Φορέας ενημερώνει:
(α) η πλήρης επωνυμία του είναι ΑΝΑΣΤΑΣΟΒΙΤΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
(β) η γεωγραφική διεύθυνση στην οποία ο Φορέας είναι εγκατεστημένος είναι: ΑΛΕΠΟΧΩΡΙ ΜΕΓΑΡΩΝ 19100 (γ) στοιχεία επικοινωνίας είναι: tel:2152159599 Email:info(papaki)fashionlady.gr
2. Παραγγελία προϊόντων και προστασία καταναλωτή
2.1. Προϋποθέσεις έγκυρης παραγγελίας
2.1.1. Ο επισκέπτης του διαδικτυακού τόπου έχει τη δυνατότητα να συνάψει έγκυρη παραγγελία εφόσον είναι δικαιοπρακτικά ικανός σύμφωνα με τον Ελληνικό Αστικό Κώδικα, ήτοι εφόσον έχει συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος της ηλικίας του και δεν τελεί σε δικαστική συμπαράσταση ως προς την σύναψη σύμβασης πώλησης. Παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν και από εκπροσώπους νομικών προσώπων. Η εταιρία επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να αξιώσει από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελίες που πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.
2.1.2. Η πραγματοποίηση παραγγελίας προϋποθέτει:
(α) την συμπλήρωση σχετικής φόρμας με την παράθεση των απαραίτητων στοιχείων για την σύναψη της σύμβασης πώλησης,
(β) την ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης, όσον αφορά το πωλούμενο είδος, την ποσότητα, το τίμημα συμπεριλαμβανομένων φόρων και λοιπών δαπανών, τον τρόπο διεκπεραίωσης της συναλλαγής, τον χρόνο και τον τόπο ταχυμεταφορικής παράδοσης της παροχής,
(γ) την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων χρήσης, οι οποίοι αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καταρτιζόμενης σύμβασης. Η αποδοχή των παραπάνω συντελείται με την ηλεκτρονική επιλογή "ΑΠΟΔΟΧΗ" που δίνεται στον ενδιαφερόμενο από τον διαδικτυακό τόπο.
2.1.3. Ο τρόπος καταβολής του τιμήματος επιλέγεται από τον ενδιαφερόμενο και περιλαμβάνει τη δυνατότητα χρέωσης πιστωτικής κάρτας, την χρήση συστήματος PayPal ή την αντικαταβολή. Aποδεκτές πιστωτικές κάρτες είναι όσες παρουσιάζονται ως επιλεγόμενες από το σύστημα υποβολής παραγγελίας του διαδικτυακού τόπου.
2.1.4. Η πραγματοποίηση παραγγελίας αποτελεί σύναψη σύμβασης πώλησης εξ αποστάσεως, εφαρμοζομένου του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (άρθρο 4 Ν.2251/1994, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει). Ο καταναλωτής μέσω του διαδικτυακού τόπου ενημερώνεται από την εταιρία πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του, πριν τη συμπλήρωση και υποβολή της σχετικής φόρμας για:
(α) την ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή
(β) τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του αγαθού,
(γ) την τιμή, την ποσότητα και τις δαπάνες μεταφοράς, καθώς και το φόρο προστιθέμενης αξίας, εφόσον δεν περιλαμβάνεται στην τιμή,
(δ) τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης και εκτέλεσης,
(ε) τη διάρκεια ισχύος της προσφοράς ή της τιμής,
(στ) το δικαίωμα υπαναχώρησης.
2.1.5. Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει διαδικτυακά αντίγραφο της παραγγελίας, το οποίο μπορεί να αποθηκεύσει, και στην οποία περιλαμβάνονται οι παραπάνω (υπό 2.1.4. α-στ) πληροφορίες κι επιπλέον:
(i) την επωνυμία και τη διεύθυνση του πιο προσιτού για τον καταναλωτή καταστήματος του προμηθευτή,
(ii)τον τρόπο καταβολής του τιμήματος,
(iii)τους όρους και τον τρόπο άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. 10 του Ν.2251/1994 όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει , μαζί με υπόδειγμα δήλωσης υπαναχώρησης,
(iv)πληροφορίες σχετικές με την εξυπηρέτηση μετά την πώληση και τις υφιστάμενες εμπορικές εγγυήσεις
2.2. Δικαιώματα καταναλωτή
2.2.1. Δικαίωμα υπαναχώρησης. Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δέκα (30) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής έχει υποχρέωση να συμπληρώσει και να αποστείλει το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης που του χορηγείται κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, o καταναλωτής υποχρεούται να αποστείλει άμεσα το προϊόν εντός της κλειστής συσκευασίας του προς επιστροφή, ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης και να επιλέξει με ποιο προϊόν θα το αντικαταστήσει.
2.2.2. Δικαίωμα αντικατάστασης. Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον αυτό που του παραδόθηκε ήταν ελαττωματικό ή δεν αντιστοιχεί με το προϊόν που παρήγγειλε. Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος άλλου από αυτό που παρήγγειλε πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με την εταιρία και να αποσταλεί την ημέρα της παραλαβής του στην εταιρία, ώστε να ακολουθήσει η αντικατάσταση. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, και ο καταναλωτής να διαθέτει το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής πώλησης. Συνιστούμε τον επισταμένο έλεγχο κατά την παραλαβή, έτσι ώστε να αποφευχθούν παραλαβές ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν παραγγέλθηκαν. Για λόγους υγιεινής, το δικαίωμα επιστροφής δεν περιλαβάνει εσώρουχα, σουτιέν, σλιπ, μαγιό, κολάν, καλσόν, κορμάκια και σκουλαρίκια καθώς και τα προιόντα προσφοράς και OUTLET. Σε κάθε περίπτωση, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για υποβολή αίτησης αντικατάστασης δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκαπέντε (30) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρεία μας. Οι προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της αντικατάστασης ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος που δεν αντιστοιχεί σε αυτό της παραγγελίας είναι οι ακόλουθες:
(α) Επικοινωνία με την εταιρία εντός 24 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος για την επισήμανση του προβλήματος, στο τηλέφωνο που βρίσκεται στη θέση "Επικοινωνία" του Διαδικτυακού Τόπου ή στο e-mail info(papaki)fashionlady.gr (β) Αποστολή συμπληρωμένης αίτησης επιστροφής προϊόντος που βρίσκεται στην αρχική σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος, εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 10 ημερών
(γ) Εφόσον πρόκειται για προϊόν που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση κατά την οποία παρελήφθη.Η αποστολή του νέου προϊόντος θα πραγματοποιηθεί εντός χρονικού διαστήματος ίσου με το χρόνο αποστολής του αρχικού.
2.3. Υποβολή παραπόνου
2.3.1. Για κάθε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έμεινε ικανοποιημένος από την εκπλήρωση της παραγγελίας ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο που αφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα του διαδικτυακού τόπου, έχει το δικαίωμα, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την παρουσίαση του προβλήματος να υποβάλλει παράπονο στην εταιρία, συμπληρώνοντας την σχετική φόρμα επικοινωνίας, η οποία βρίσκεται αναρτημένη στο e-shop.
2.3.2. To παράπονο του καταναλωτή θα εξεταστεί άμεσα και η απάντηση θα του σταλεί από την εταιρία το αργότερο εντός δέκα (10) ημερών από την παραλαβή του, στην διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου. Κατά την εξέταση του παραπόνου, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την διευκρίνιση των περιστάσεων που δημιούργησαν το καταγγελλόμενο πρόβλημα. Σε αυτή την περίπτωση, ο καταναλωτής θα πρέπει να διευκολύνει παρέχοντας τις σχετικές πληροφορίες, για την διευθέτηση του ζητήματος.
2.3.3. Για κάθε περίπτωση που αφορά την λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος, ο καταναλωτής, αποδεχόμενος τους παρόντες όρους χρήσης, έχει υποχρέωση να ακολουθήσει τη διαδικασία υποβολής παραπόνου πριν τυχόν επιλέξει την κίνηση νομικών διαδικασιών.
2.4. Πρόσθετες πληροφορίες
2.4.1. Πρόσθετες πρακτικές πληροφορίες για την πολιτική που ακολουθείται όσον αφορά τις παραγγελίες και τις επιστροφές μπορείτε να ενημερωθείτε και στο info(papaki)fashionlady.gr
3. Χρήση και προστασία προσωπικών δεδομένων
3.1. Η εταιρία επεξεργάζεται μόνον όσα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα είναι απαραίτητα για την παροχή των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου και του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Πρόκειται για τα δεδομένα που διαθέτουν οι ίδιοι οι επισκέπτες όταν συμπληρώνουν κάποια από τις φόρμες της ιστοσελίδας, προχωρώντας στην εν γνώσει τους καταχώρηση των στοιχείων. Η αναγκαία επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των χρηστών της ιστοσελίδας αποτελεί επεξεργασία που εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 7Α παρ. 1 (β) Ν.2472/1997 και δεν διαβιβάζονται ούτε κοινοποιούνται σε τρίτους, εκτός αν ακολουθηθεί η διαδικασία που ορίζει η νομοθεσία για την άρση του απορρήτου (N.2225/1994) ή τυχόν υποχρεώσεις που απορρέουν από την εθνική εφαρμογή της Οδηγίας 24/2006. Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων των συναπτόντων παραγγελία, όσον αφορά την διαδικασία χρέωσης του τιμήματος σε πιστωτικές κάρτες διενεργείται, δυνάμει σχετικής συμβάσεως, από την ανώνυμη εταιρία με την επωνυμία VIVA PAYMENTS που εδρεύει στην Μαρούσι (Λ. Καποδιστρίου 2), με ΑΦΜ 997671771 ΔΟΥ ΦΑΕ Αθηνών, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.
3.2. Στον διαδικτυακό τόπο χρησιμοποιείται η τεχνολογία των cookies. Η απενεργοποίηση των cookies θα καταστήσει αδύνατη την ευχερή περιήγηση στον διαδικτυακό τόπο και γι' αυτό οι χρήστες αποδέχονται εξ αρχής αυτή την επέμβαση. Κατά την επίσκεψη του διαδικτυακού τόπου για πρώτη φορά θα οριστεί ένα μόνιμο "cookie" (ένα μικρό αρχείο κειμένου) που θα αποθηκευτεί στον σκληρό δίσκο του χρήστη. Τα cookies χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια των διαδοχικών επισκέψεών σας στην ιστοσελίδα για την "προσωποποίηση" αυτής. Μπορείτε να επισκεφθείτε το διαδιτυακό τόπο χωρίς να έχετε επιτρέψει την επέμβαση των cookies, αλλά δεν θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε όλες τις δυνατότητες της ιστοσελίδας ή να απολαύσετε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της. Για να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας, ανατρέξτε στο μενού "Βοήθεια" του προγράμματος περιήγησης (browser).
3.3. Κάθε επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα της παρ. 3.1. διεξάγεται αποκλειστικά και μόνο από πρόσωπα που τελούν υπό τον έλεγχο της εταιρίας. Για τη διεξαγωγή της επεξεργασίας η εταιρία έχει επιλέξει πρόσωπα με αντίστοιχα επαγγελματικά προσόντα που παρέχουν επαρκείς εγγυήσεις από πλευράς τεχνικών γνώσεων και προσωπικής ακεραιότητας για την τήρηση του απορρήτου. Η εταιρία έχει λάβει τα κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ασφάλεια των δεδομένων και την προστασία τους από τυχαία ή αθέμιτη καταστροφή, τυχαία απώλεια, αλλοίωση, απαγορευμένη διάδοση ή πρόσβαση και κάθε άλλη μορφή αθέμιτης επεξεργασίας. Αυτά τα μέτρα εξασφαλίζουν επίπεδο ασφαλείας ανάλογο προς τους κινδύνους που συνεπάγεται η επεξεργασία και η φύση των δεδομένων που είναι αντικείμενο της επεξεργασίας. Σε περίπτωση που διεξάγεται διαδικασία ηλεκτρονικών αγορών, για να εξασφαλίσει την ασφάλεια των συναλλαγών σας και την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, η εταιρία χρησιμοποιεί τεχνολογία SSL (Secure Sockets Layer). Κατά την διαδικασία των ηλεκτρονικών σας αγορών ο ιστοχώρος δεν καταχωρεί ούτε αποθηκεύει με οποιονδήποτε τρόπο κανένα στοιχείο που αφορά την πιστωτική σας κάρτα, με την εξαίρεση, για λόγους ασφάλειας της συναλλαγής, του στοιχείου Debit ή Credit και εάν είναι Visa ή MasterCard. Στις πληρωμές μέσω PayPal αποθηκεύεται το το e-mail του λογαριασμού PayPal. Το SSL είναι ο πλέον αξιόπιστος φορέας για την ασφάλεια συναλλαγών μέσω του internet, παγκοσμίως. Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του διαδικτυακού τόπου διέπονται από τις σχετικές διατάξεις του Νόμου περί Προστασίας των Καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση, καθώς επίσης από τις διατάξεις του Ευρωπαϊκού και Διεθνούς δικαίου σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο.
3.4. Καθένας έχει δικαίωμα να γνωρίζει εάν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που τον αφορούν αποτελούν ή αποτέλεσαν αντικείμενο επεξεργασίας από την εταιρία. Προς τούτο, η εταιρία έχει υποχρέωση να του απαντήσει εγγράφως. Το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα να ζητεί και να λαμβάνει από τον υπεύθυνο επεξεργασίας, χωρίς καθυστέρηση και κατά τρόπο εύληπτο και σαφή, τις ακόλουθες πληροφορίες:
α) Όλα τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που το αφορούν, καθώς και την προέλευσή τους.
β) Τους σκοπούς της επεξεργασίας, τους αποδέκτες ή τις κατηγορίες αποδεκτών.
γ) Την εξέλιξη της επεξεργασίας για το χρονικό διάστημα από την προηγούμενη ενημέρωση ή πληροφόρησή του.
δ) Τη λογική της αυτοματοποιημένης επεξεργασίας.
ε) κατά περίπτωση, τη διόρθωση, τη διαγραφή ή τη δέσμευση (κλείδωμα) των δεδομένων των οποίων η επεξεργασία δεν είναι σύμφωνη προς τις διατάξεις του Ν.2472/1997, ιδίως λόγω του ελλιπούς ή ανακριβούς χαρακτήρα των δεδομένων, και
στ) την κοινοποίηση σε τρίτους, στους οποίους έχουν ανακοινωθεί τα δεδομένα, κάθε διόρθωσης, διαγραφής ή δέσμευσης (κλειδώματος) που διενεργείται σύμφωνα με την περίπτωση εφόσον τούτο δεν είναι αδύνατον ή δεν προϋποθέτει δυσανάλογες προσπάθειες.
Το δικαίωμα πρόσβασης μπορεί να ασκείται από το υποκείμενο των δεδομένων και με τη συνδρομή ειδικού. Η εταιρία απαντά σε αιτήματα πρόσβασης εντός δεκαπέντε (15) ημερών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12 του Ν.2472/1997.
3.5. Το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα να προβάλλει οποτεδήποτε αντιρρήσεις για την επεξεργασία δεδομένων που το αφορούν. Οι αντιρρήσεις απευθύνονται εγγράφως στην εταιρία με email και πρέπει να περιέχουν απόδειξη της ταυτότητας του αιτούντος, καθώς και αίτημα για συγκεκριμένη ενέργεια, όπως διόρθωση, προσωρινή μη χρησιμοποίηση, δέσμευση, μη διαβίβαση ή διαγραφή. Η εταιρία απαντά εγγράφως επί των αντιρρήσεων μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δέκαπέντε (10) ημερών. Στην απάντησή του ενημερώνει το υποκείμενο για τις ενέργειες στις οποίες προέβη ή, ενδεχομένως, για τους λόγους που δεν ικανοποίησε το αίτημα. Η απάντηση σε περίπτωση απόρριψης των αντιρρήσεων κοινοποιείται από την Εταιρία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
3.6. Για την ενάσκηση των δικαιωμάτων των όρων 3.3. και 3.4. το υποκείμενο των δεδομένων ή ο νόμιμος εκπρόσωπός του να υποβάλλει μέσω e-mail info(papaki)fashionlady.gr στην εταιρία καταγγελία στην οποία να αναφέρει:
(α) την ταυτότητά του, προσκομίζοντας σχετικό αποδεικτικό δημόσιας αρχής,
(β) τα ειδικότερα προσωπικά δεδομένα που αφορά η καταγγελία του, επισημαίνοντας και την ιστοθέση που βρίσκονται αυτά αναρτημένο,
(γ) στοιχεία επικοινωνίας του (τηλέφωνο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διεύθυνση κατοικίας του.
3.7. Η τήρηση της παραπάνω διαδικασίας αποτελεί δεσμευτικό συμβατικό όρο πριν από κάθε περαιτέρω ενέργεια ενώπιον δημόσιας αρχής ή δικαστηρίου και η προδικασία αυτή αφορά τους χρήστες, οι οποίοι εισερχόμενοι στην ιστοσελίδα αποδέχονται τη δεσμευτικότητά της.
4. Δικαιώματα διανοητικής ιδιοκτησίας
4.1. Δικαιώματα επί διακριτικών τίτλων, ονομάτων χώρου και εμπορικών σημάτων.
Οι διακριτικοί τίτλοι, τα εμπορικά σήματα και τα ονόματα χώρου στα οποία είναι αναρτημένος ο διαδικτυακός τόπος αποτελούν περιουσιακά αγαθά της εταιρίας. Η εταιρία επιφυλάσσεται να κινήσει αστικές, διοικητικές και ποινικές νομικές ενέργειες εναντίον κάθε παραβάτη των σχετικών όρων που αφορούν την χρήση επί των ανωτέρω περιουσιακών αγαθών της.
4.2. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας Το σύνολο των γραφικών διασχηματισμών, προγραμμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, κειμένων, εικονιδίων, τα σχέδια ενδυμάτων και άλλων προϊόντων το πρωτότυπο φωτογραφικό υλικό καθώς και η διάταξη του συνόλου του διαδικτυακού τόπου αποτελεί περιουσιακό αγαθο της εταιρίας. Η εταιρία επιφυλάσσεται να κινήσει αστικές, διοικητικές και ποινικές νομικές ενέργειες εναντίον κάθε παραβάτη των σχετικών όρων που αφορούν την χρήση επί των ανωτέρω περιουσιακών αγαθών της.
4.3. Το δικαίωμα πνευματικής ιδιοκτησίας επί της βάσης δεδομένων Ως προς τη βάση δεδομένων της ιστοσελίδας, η εταιρία αποτελεί "κατασκευαστή βάσης δεδομένων" με τα δικαιώματα ειδικής φύσης του άρθρου 45Α του Ν.2121/1993 και του σχετικού ευρωπαϊκού κοινοτικού θεσμικού πλαισίου. Στο πλαίσιο αυτό, απαγορεύεται η εξαγωγή ή/και επαναχρησιμοποίηση του συνόλου ή ουσιώδους μέρους του περιεχομένου της βάσης δεδομένων, ανεξάρτητα από την προστασία της βάσης σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις για την πνευματική ιδιοκτησία. Επίσης απαγορεύεται η επανειλλημένη και συστηματική εξαγωγή ή/και επαναχρησιμοποίηση επουσιωδών μερών του περιεχομένου της βάσης δεδομένων που θίγει την κανονική εκμετάλλευσή της από την εταιρία. Η εταιρία επιφυλάσσεται να κινήσει αστικές, διοικητικές και ποινικές διαδικασίες έναντι κάθε παραβάτη των σχετικών όρων που αφορούν το ειδικής φύσης δικαίωμά της επί της βάσης δεδομένων.
5. Πολιτική σχολιασμού
5.1. Η ανάρτηση σχολίων στα επιτρεπόμενα πεδία σχολιασμού προϋποθέτει την έγκρισή τους από τον διαχειριστή του Διαδικτυακού τόπου. Ωστόσο, η εταιρία δεν έχει υποχρέωση προληπτικού ελέγχου του περιεχομένου που αναρτάται, δυνάμει των σχετικών διατάξεων του π.δ. 131/2003. Σε κάθε περίπτωση, εφόσον ένα σχόλιο δεν είναι σύμφωνο με τους παρακάτω όρους, δεν θα αναρτάται στην ιστοσελίδα ή μπορεί να αφαιρεθεί και μετά την τυχόν ανάρτησή του.
5.2. Oι χρήστες και οι σχολιαστές θα πρέπει να σέβονται:
α) τους ανήλικους, τους ηλικιωμένους, τα πρόσωπα με αναπηρίες και με προβλήματα υγείας, εφόσον αυτές οι ιδιότητες είναι γνωστές στο σχολιαστή,
β) την φήμη της εταιρίας, αποφεύγοντας την διάδοση ισχυρισμών που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα ή σχολίων τα οποία δεν βασίζονται σε πραγματικά στοιχεία.
γ) τους κανόνες του θεμιτού ανταγωνισμού, ο οποίος δεν επιτρέπει στον διαδικτυακό τόπο την ανάρτηση σχολίων απαξιωτικών για άλλες εταιρίες ή έστω συγκριτικών προς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας με άλλες εταιρίες.
δ) το τεκμήριο της αθωότητας, δηλαδή την μη ενοχοποίηση πριν την αμετάκλητη καταδίκη κάποιου για ένα αδίκημα που τιμωρείται από το νόμο,
ε) τα άτομα που βρίσκονται σε κατάσταση πένθους, ψυχικού κλονισμού και οδύνης, καθώς και αυτούς που έχουν προφανώς ψυχικό πρόβλημα, αποφεύγοντας να προβάλουν την ιδιαιτερότητά τους.
5.3. Η ελευθερία της έκφρασης επιτρέπει την οξεία κριτική , όχι όμως και την εξύβριση, την δυσφήμηση, την συκοφαντική δυσφήμηση και την προσβολή της προσωπικότητας του άλλου.
5.4. Ο σχολιασμός αναρτήσεων του διαδικτυακού τόπου σε εκτός του πεδίου του υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης διέπεται από τους όρους χρήσης της εκάστοτε υπηρεσίας κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, σε περίπτωση παράβασης των παρόντων όρων, η εταιρία επιφυλάσσεται να κινήσει κάθε προβλεπόμενη διαδικασία για την αποκατάσταση της φήμης της και την αποφυγή προσβολής των δικαιωμάτων της ή δικαιωμάτων τρίτων.
5.5. Σε περίπτωση που κάποιο πρόσωπο ή φορέας θεωρήσει ότι θίγεται από σχολιασμό επισκέπτη του διαδικτυακού τόπου, οφείλει να το γνωστοποιήσει στην εταιρία, ακολουθώντας τη διαδικασία υποβολής παραπόνου, όπως αυτή προβλέπεται παραπάνω από το 2.3. Η εταιρία θα εξετάσει το παράπονο και δεσμεύεται να αποσύρει άμεσα κάθε περίπτωση προσβλητικού περιεχομένου. Μόνο εάν ο θιγόμενος επισκέπτης του διαδικτυακού τόπου δεν έχει ακολουθήσει την παραπάνω διαδικασία και δεν έχουν ικανοποιηθεί τα δικαιώματά του έχει δικαίωμα να τα αξιώσει με την κίνηση νομικών διαδικασιών.
6. Εφαρμοστέο δίκαιο
6.1. Για κάθε διαφορά που απορρέει από την χρήση των υπηρεσιών ή και για κάθε άλλο λόγο ανάμεσα στον χρήστη και την εταιρία, εφαρμοστέο είναι το ελληνικό δίκαιο και αρμόδια τα δικαστήρια της Αθήνας.
6.2. Σε περίπτωση που ανακύψει διαφορά ως προς τους παρόντες όρους χρήσης, ανάμεσα σε χρήστηκαι την εταιρία, ο πρώτος υποχρεούται, πριν κινήσει οιαδήποτε δικαστική ενέργεια, να επικοινωνήσει με την εταιρία εντός 15 ημερών από την επέλευση των σχετικών γεγονότων. Η παράλειψη τήρησης αυτού του όρου συνιστά παράβαση ουσιώδους συμβατικού όρου που έχει συναφθεί ανάμεσα στον χρήστη/συνδρομητή και την εταιρία.
6.3. Αυθεντικό κείμενο των παρόντων όρων χρήσης και κανονισμού λειτουργίας είναι το πρωτότυπο κείμενο στην ελληνική γλώσσα. Στην ιστοσελίδα παρέχεται και επίσημη μετάφρασή του στην αγγλική γλώσσα. Σε περίπτωση που υπάρχουν αποκλίσεις, ακολουθείται η εκδοχή της ελληνικής μετάφρασης.
6.4. Για κάθε πληροφορία, ερώτημα και υποβολή παραπόνου, παρακαλούμε θερμά να χ